1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti, která vznikají vám i nám při objednání služeb a produktů společnosti hi SEO, s.r.o. Námi se rozumí společnost hi SEO, s.r.o., se sídlem Svážná 393/1, 602 00 Brno, IČ: 09894446, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 121430/KSBR, email: podpora@goseo.cz, tel.: +420 702 070 007.

2. DEFINICE

Pojmy použité v těchto obchodních podmínkách mají následující význam:

2.1 Agentura označuje Uživatele, který v aplikaci Goseo vytváří webové stránky za účelem jejich dalšího prodeje svým zákazníkům.

2.2 Bezplatná služba je poskytována bez nákladů za podmínek uvedených na webových stránkách (www.goseo.cz). Omezení této služby mohou zahrnovat časové období, počet webů, obrat, objem dat, počet kontaktů, funkce apod.

2.3 Ceník představuje informaci o ceně za používání Služeb. Cena je uvedena včetně informací o tom, zda obsahuje DPH, a také s aktuální sazbou DPH. Platný Ceník je dostupný na webovém rozhraní.

2.4 Doplňková služba zahrnuje zejména technickou podporu, kurzy a workshopy nebo prodej e-learningových materiálů, e-booků a dalších služeb podrobněji specifikovaných na webovém rozhraní.

2.5 GDPR se vztahuje na nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna 2016 o ochraně osobních údajů a volném pohybu těchto údajů, které nahrazuje směrnici 95/46/ES.

2.6 Goseo je služba – software spravovaný Poskytovatelem, určený k tvorbě webových stránek Uživatele. Popis Služby, možnosti použití, návody a doporučení Poskytovatele jsou k dispozici na stránkách www.goseo.cz.

2.7 Občanský zákoník je zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

2.8 Obsah Poskytovatele se týká souboru nástrojů, materiálů, informací a děl (včetně autorských děl) poskytnutých Poskytovatelem jako součást Služby, které tvoří funkční rámec a obsah Služby.

2.9 Obsah Uživatele zahrnuje veškeré materiály, informace a díla (včetně autorských děl), které Uživatel nahraje do Webové aplikace v souvislosti s používáním Služby, jako jsou texty, obrázky, videa atd. Uživatel nese odpovědnost za to, že Obsah neporušuje práva třetích stran (zejména autorská práva).

2.10 Obsah Služby zahrnuje Obsah Poskytovatele a Obsah Uživatele.

2.11 Podmínky se vztahují na tyto Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služby Goseo a doplňkových služeb.

2.12 Poskytovatel nebo my označuje společnost Goseo s.r.o., se sídlem Kampelíkova 35/20, Stránice, 602 00 Brno, IČ: 07458002, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 108259. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím:

– Pro technické dotazy týkající se Aplikace a webových stránek vytvořených v Aplikaci: podpora@goseo.cz

– Pro reklamace: podpora@goseo.cz

– Pro fakturační záležitosti: podpora@goseo.cz

– Poštovní korespondence: Netroufalky 797/5, 625 00 Brno

2.13 Registrátor DNS pro Goseo znamená:

Hostinger International Ltd., IČO 302710, se sídlem 61 Lordou Vironos Street, 6023 Larnaca, Kypr, jejichž všeobecné podmínky jsou dostupné na https://www.hostinger.com/legal/universal-terms-of-service-agreement.

2.14 Služba zahrnuje poskytování licence na používání webové aplikace Goseo, kterou poskytuje Poskytovatel.

2.15 Smlouva o poskytování Služby (nebo jen „Smlouva“) se týká dohody, jejímž předmětem je poskytování Služby Uživateli včetně poskytnutí licence na její používání. Nedílnou součástí Smlouvy jsou tyto Podmínky.

2.16 Uživatel označuje každou osobu, která používá Služby nebo jinak vstupuje do právních vztahů s Poskytovatelem prostřednictvím Webového rozhraní.

2.17 Webhosting se vztahuje na poskytování prostoru na serverech Poskytovatele pro provozování internetových stránek na doméně druhé úrovně nebo subdoméně na serveru Poskytovatele. Detailní informace týkající se webhostingu (parametry apod.) jsou dostupné na webové stránce Poskytovatele www.goseo.cz. Uživateli je umožněno se s těmito informacemi seznámit před odesláním objednávky.

2.18 Webová aplikace (nebo jen „Aplikace“) označuje webovou aplikaci Goseo pro tvorbu webových stránek, kterou spravuje Poskytovatel.

2.19 Webové rozhraní je rozhraní umístěné na stránce www.goseo.cz spravované Poskytovatelem.

2.20 Webovým rozhraním aplikace se rozumí rozhraní umístěné na www.goseo.cz/muj-ucet/ spravované Poskytovatelem.

2.21 Zákon o zpracování osobních údajů je zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

3. REGISTRACE UŽIVATELE

Abyste mohli začít používat služby Goseo, je nutné se nejprve zaregistrovat a vytvořit si svůj uživatelský účet.

3.1 Pro uzavření Smlouvy a využívání Služby je nezbytné provést registraci Uživatele na Webovém rozhraní aplikace/Služby.

3.2 Registrace se provádí vyplněním a odesláním online formuláře. Uživatel musí v registračním formuláři uvést správné a kompletní údaje, které jsou označeny hvězdičkou jako povinné. Uživatel je povinen aktualizovat tyto údaje v případě jakýchkoli změn, a to nejpozději do 5 dní od jejich změny. Aktualizace lze provést v uživatelském účtu nebo zasláním oznámení na e-mail Poskytovatele: podpora@goseo.cz.

3.3 Poskytovatel má právo kdykoli v budoucnu upravit rozsah povinných osobních údajů a vyžadovat další informace, pokud to bude požadováno ze zákona. Pokud Uživatel neposkytne požadované údaje, může Poskytovatel zablokovat uživatelský účet a odstoupit od Smlouvy. Poskytovatel považuje uvedené údaje za správné.

3.4 Po odeslání registračního formuláře obdrží Uživatel e-mailem potvrzení o registraci a instrukce k vytvoření vlastního hesla. Odesláním registračního formuláře je Uživatelovi vytvořen účet a vzniká smluvní vztah mezi Uživatelem a Poskytovatelem.

3.5 Po registraci Poskytovatel zašle Uživateli e-mailem potvrzení o registraci, URL adresu, uživatelské jméno a přístupové heslo pro uživatelský účet.

4. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouva mezi námi a vámi je považována za uzavřenou v okamžiku, kdy potvrdíme vaši objednávku na vybranou službu.

4.1 Na našem webu najdete různé verze našich aplikací, včetně jejich hlavních funkcí a popisů. Tyto informace mají pouze informativní charakter a nejsou považovány za nabídku k uzavření smlouvy podle ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku.

4.2 Smlouva se uzavírá, jakmile potvrdíme vaši objednávku prostřednictvím e-mailu. Objednávku můžete provést následujícími způsoby:

(a) Na našem webovém rozhraní

(b) Skrze uživatelský účet

(c) E-mailem nebo telefonicky.

4.3 Platná objednávka musí obsahovat všechny potřebné informace a náležitosti uvedené v objednávkovém formuláři.

4.4 Uživatel souhlasí s tím, že pro uzavření smlouvy budou použity prostředky komunikace na dálku. Náklady na internetové připojení a telefonní hovory spojené s uzavřením smlouvy nese Uživatel sám, a tyto náklady jsou podle základní sazby.

4.5 Nabídka s dodatky nebo změnami není považována za přijetí původní nabídky.

 5. POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

V této části najdete informace o vašich a našich povinnostech při využívání GoSEO, včetně toho, jak se chovat v naší aplikaci a jaký obsah můžete mít na svých webových stránkách. Je důležité dodržovat všechny platné právní předpisy i v online prostředí a mít na paměti, že za obsah, který šíříte, nesete odpovědnost.

5.1 Poskytování Služby začíná po řádném uhrazení ceny za vybraný tarif. Pokud využíváte bezplatnou verzi, Služba začne běžet od potvrzení objednávky.

5.2 Změny tarifu nebo prodloužení platnosti služby si můžete kdykoliv provést prostřednictvím svého uživatelského účtu nebo kontaktováním zákaznické podpory. Snížení předplaceného období a žádost o vrácení peněz za nevyužité období není možné, kromě případů uvedených v článku 11 těchto podmínek.

5.3 Upozornění na konec bezplatné služby bude zasláno e-mailem spolu s informacemi o možnosti přechodu na placenou verzi. Pokud si neobjednáte placenou službu do stanovené doby, váš přístup bude omezen.

5.4 Plánované odstávky serveru mohou nastat kvůli údržbě. Tyto odstávky:

(a) budou naplánovány podle uvážení Poskytovatele. Snažíme se minimalizovat dopad na fungování služby.

(b) budou oznámeny předem na našem webu nebo e-mailem.

5.5 Odpovědnost za výpadky způsobené technickými problémy, za které nemůžeme, nebereme na sebe. Vynaložíme však maximální úsilí k rychlému obnovení služby. Pokud výpadek trvá déle než čtyři hodiny, budeme vás informovat e-mailem.

5.6 Registrací Uživatel potvrzuje a souhlasí s tím, že:

(a) je právně způsobilý,

(b) poskytne pravdivé a úplné informace při registraci,

(c) nebude službu používat v rozporu se zákonem,

(d) si přečetl a porozuměl těmto podmínkám a souhlasí s nimi,

(e) nebude službu používat pro neetické nebo nelegální účely a nebude využívat jiné rozhraní než to poskytnuté námi,

(f) zajistí bezpečnost svých přihlašovacích údajů a nebude je sdílet,

(g) nebude měnit, blokovat ani jinak zasahovat do služby,

(h) bude respektovat práva duševního vlastnictví,

(i) nebude škodit službě nebo připojeným sítím a serverům,

(j) nebude klamat ohledně identity uživatele nebo vytvářet nevhodné účty,

(k) nebude využívat účet k sdílení dat prostřednictvím technologie Peer To Mail.

5.7 Zakázaný obsah zahrnuje materiály, které:

(a) porušují práva duševního vlastnictví,

(b) jsou nekalosoutěžní,

(c) podněcují k nelegálním činnostem,

(d) propagují zneužívání nebezpečných látek,

(e) vyhrožují násilím,

(f) hanobí národy nebo etnické skupiny,

(g) podněcují k nenávisti nebo diskriminaci,

(h) obsahují pornografii, zvlášť takovou, která zahrnuje děti nebo násilí,

(i) umožňují přístup k pornografii nezletilým,

(j) obsahují klamavé informace,

(k) podporují extremistická hnutí,

(l) popírají genocidia nebo zločiny proti lidskosti,

(m) jsou jinak v rozporu s dobrými mravy.

5.8 Porušení podmínek uvedených v bodě 5.6 nebo 5.7 může vést k ukončení smlouvy nebo pozastavení služby, dokud nebude odstraněn problém. Pokud zjistíme porušení práv, vyzveme vás k vyjádření se k situaci a případnému odstranění závadného obsahu. Pokud se do 15 dní nevyjádříte, můžeme obsah odstranit nebo pozastavit jeho zobrazování. Není naší povinností aktivně vyhledávat závadný obsah.

5.9 Odpovědnost za obsah Uživatele je omezena podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

5.10 Testovací licence je poskytována s manuálem. Pokud nebudete dodržovat podmínky testování, může být smlouva ukončena. Při používání testovací verze jste povinni poskytovat zpětnou vazbu a hlásit chyby.

6. LICENCE A OCHRANA PRÁV DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

Aplikace GoSEO je chráněna autorským právem a dalšími právními předpisy. Při používání GoSEO získáváte právo využívat tuto aplikaci v souladu s podmínkami této smlouvy. Následující ustanovení specifikují podmínky této licence.

6.1 Licence k užívání Aplikace je poskytována na základě této smlouvy a zahrnuje přístup a používání Webové aplikace. Licence je nevýhradní, neomezená územně a platná po dobu trvání smlouvy. Licence není přenosná ani převoditelná na třetí osoby.

6.2 Omezení užívání aplikace: Uživatel nesmí aplikaci prodávat, pronajímat, licencovat nebo zpřístupňovat třetím stranám. Právo na poskytování výstupů z aplikace svým zákazníkům nebo obchodním partnerům, či jejich interní použití, zůstává nedotčeno tímto omezením.

6.3 Práva duševního vlastnictví: Všechna práva k Obsahu Poskytovatele (včetně názvů, kódů, ochranných známek, software, videí, obrázků, grafiky, zvuků a podobně) jsou výhradně vlastnictvím Poskytovatele. Uživatel nesmí udělovat licence, sublicence, kopírovat, upravovat, vytvářet odvozená díla nebo zpětně překládat či dekompilovat Webovou aplikaci nebo její části.

6.4 Používání Služby: Uživatel nesmí využívat Službu k nelegálním účelům nebo k činům, které by mohly poškodit nebo zhoršit funkčnost serverů Poskytovatele, přetěžovat je, nebo rušit jejich používání třetími stranami. Není dovoleno pokoušet se získat materiály nebo informace, které nejsou veřejně dostupné nebo poskytnuté prostřednictvím serverů Poskytovatele.

6.5 Ochrana obsahu: Veškerý obsah Webového rozhraní, včetně textů, fotografií, obrázků, log a dalšího materiálu, je chráněn právem duševního vlastnictví Poskytovatele a může být chráněn i právy třetích osob. Uživatel nesmí tento obsah měnit, kopírovat, rozmnožovat nebo šířit jinak, než je uvedeno ve smlouvě. Zejména je zakázáno zpřístupňovat fotografie a texty z Webového rozhraní za jakýchkoliv podmínek.

6.6 Použití obchodní značky: Uživatel nesmí používat obchodní názvy, ochranné známky, loga, doménová jména ani jiné obchodní prvky Poskytovatele, kromě případů, kdy je to specificky dohodnuto v rámci partnerství v provizním systému.

7. CENA SLUŽBY A ZPŮSOB ÚHRADY

Za používání GoSEO je nutné včas a v plné výši uhradit dohodnutou částku. Pokud tuto povinnost nesplníte, může být váš přístup ke službě GoSEO omezen.

7.1 Cenová struktura: Ceny za službu jsou uvedeny v Ceníku, který je dostupný na webových stránkách. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit ceny v Ceníku. Podmínky pro úpravu Ceníku jsou stejné jako podmínky pro změny Podmínek uvedené v článku 19.6.

7.2 Platby: Platby za službu jsou předem a nevratné, s výjimkou případů, kdy se vztahuje garance vrácení peněz podle článku 11.1 a vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy dle článků 11.5 až 11.7. Platba je prováděna na základě (zálohové) faktury vystavené poskytovatelem, přičemž splatnost je obvykle sedm (7) dní, pokud není dohodnuto jinak.

7.3 Úprava cen: Poskytovatel může cenu služby zvýšit v případě inflace cen, a to v souladu s mírou inflace zveřejněnou Českým statistickým úřadem za předchozí rok nebo čtvrtletí.

7.4 Zajištění ceny: Poskytovatel může některým uživatelům garantovat stávající cenu služby i do budoucna. Pokud však dojde k zásadnímu nárůstu nákladů, které nemohl předvídat a které vznikly po uzavření smlouvy, má poskytovatel právo jednostranně zvýšit cenu služby. Nesouhlasíte-li s tímto zvýšením, můžete smlouvu vypovědět podle článku 10.1 (b).

7.5 Fakturace: Faktura je zaslána v PDF formátu e-mailem ke dni vystavení a považuje se za doručenou tímto odesláním. V případě prokazatelného pozdějšího doručení se splatnost počítá od dne, kdy byla faktura doručena. Daňový doklad bude vystaven po uhrazení zálohové faktury. Faktura se považuje za zaplacenou, když je částka připsána na účet poskytovatele.

7.6 Pozastavení služby: Pokud je uživatel v prodlení s platbou více než sedm (7) dní, poskytovatel může přerušit poskytování služby.

7.7 Úrok z prodlení: V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky je uživatel, který není spotřebitelem, povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.

7.8 Způsoby platby: Platby za službu mohou být provedeny bezhotovostně, jak je uvedeno při objednávce služby (např. převodem z účtu, online platba). Poskytovatel neúčtuje žádné poplatky za způsob platby.

7.9 Platební metody: Bezhotovostní platby jsou zpracovány prostřednictvím platební brány společnosti GOPAY s.r.o. nebo ComGate Payments, a.s., které poskytují bezpečné technologie pro platby kartou a online bankovní převody. Možnosti plateb zahrnují:

(a) online platba kartou;

(b) rychlý bankovní převod;

(c) bankovní převod na základě zálohové faktury.

7.10 Opakované platby: Při platbě kartou může být uživatel požádán o autorizaci pro opakované platby (automatické strhávání částek). Informace o výši a podmínkách opakovaných plateb, včetně změn, jsou uživateli zasílány e-mailem.

7.11 Ukončení opakovaných plateb: Uživatel může kdykoliv ukončit opakované platby prostřednictvím svého uživatelského účtu nebo oznámením e-mailem poskytovateli. Pokud platební karta vyprší, opakované platby se automaticky ukončí. Pro obnovení opakovaných plateb po ukončení je nutné nově autorizovat platební kartu.

7.12 Oznámení o problémech s platbami: Pokud dojde k nesprávnému strhávání platby po žádosti o ukončení, je uživatel povinen okamžitě informovat poskytovatele.

7.13 Kontaktní informace: Poskytovatel kontaktuje uživatele ohledně opakovaných plateb, pokud:

(a) uplynulo více než 6 měsíců od poslední platby;

(b) došlo ke změně data nebo výše platby;

(c) se vyskytly jiné důležité skutečnosti týkající se opakovaných plateb.

7.14 Správné údaje platby: Uživatel je povinen uhradit cenu služby s uvedením správného variabilního symbolu, jinak poskytovatel nebude schopen platbu identifikovat a zahájit poskytování služby.

7.15 Slevy a bonusy: Poskytovatel může nabízet slevy a bonusy. Pravidla pro jejich poskytnutí jsou uvedena na webových stránkách. Pokud uživatel nepoužívá službu po dobu 3 měsíců nebo přechází na jiný tarif, slevy mohou propadnout.

 8. PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ SLUŽBY GOSEO

Tento dokument upravuje podmínky poskytování služby GoSEO, což je aplikace pro tvorbu webových stránek, v souladu s níže uvedenými pravidly. Tyto speciální podmínky mají přednost před obecným ustanovením uvedeným v ostatních částech Podmínek.

# PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

8.1 Služba a její přístup: Služba GoSEO zahrnuje poskytování šablony pro WordPress. Pokud není uvedeno jinak, šablona WordPress bude automaticky nainstalována při vytvoření webu Uživatelem.

8.2 Omezení přístupu a sdílení: Uživatel nesmí šablonu GoSEO zpřístupnit žádným třetím stranám, kromě Agentur, které poskytují služby zákazníkům, a třetích osob, které spravují webové stránky Uživatele na základě přístupu uděleného prostřednictvím aplikace. Uživatel nese plnou odpovědnost za jakékoliv porušení podmínek těmito třetími osobami a za případné škody způsobené tímto porušením.

8.3 Použití a distribuce: Uživatel není oprávněn používat šablonu GoSEO k jakýmkoli účelům, které jsou v rozporu s podmínkami smluvního vztahu s Poskytovatelem nebo platnými právními předpisy. Instalace souborů šablony na jiná média (např. CD, USB) je zakázána. Porušení těchto podmínek bude považováno za porušení práv duševního vlastnictví Poskytovatele.

8.4 Technická podpora a aktualizace: Poskytovatel zajišťuje technickou podporu a pravidelné aktualizace šablony GoSEO, pokud jsou tyto služby zahrnuty v zakoupené službě nebo objednány jako doplňkové služby. Technická podpora zahrnuje pomoc s ovládáním a nastavením šablony a řešení chyb. Služby se nevztahují na externí aplikace, pluginy a individuální úpravy provedené uživatelem. Uživatel je povinen spolupracovat s technickou podporou, včetně poskytnutí přístupů a provedení doporučených kroků.

8.5 Odpovědnost Poskytovatele: Poskytovatel nenese odpovědnost za jakoukoliv přímou nebo nepřímou škodu vzniklou v souvislosti s použitím šablony GoSEO, kromě případů, kdy Uživatel je spotřebitelem.

8.6 Kompatibilita s aktualizacemi WordPressu: Poskytovatel neodpovídá za problémy s kompatibilitou mezi šablonou GoSEO a novými verzemi WordPressu, ani za problémy s nástroji a pluginy třetích stran. Poskytovatel se zavazuje přizpůsobit šablonu GoSEO do 20 dnů od vydání nové verze WordPressu. Pro agentury a uživatele s doživotní licencí nebo zvláštními smlouvami o technické podpoře je bezplatná oprava kompatibility dostupná po dobu jednoho roku.

8.7 Aktualizace a kompatibilita serverů: Poskytovatel pravidelně aktualizuje své hostingové servery a nenese odpovědnost za problémy s kompatibilitou způsobené aktualizacemi, které ovlivňují externí kódy a pluginy. O plánovaných aktualizacích bude Uživatel informován, neplánované aktualizace mohou být provedeny bez předchozího upozornění.

8.8 Odstranění nekompatibilního kódu: Pokud třetí strany přidají kód nebo pluginy, které mohou ohrozit server, má Poskytovatel právo je odstranit. Opakované porušení může vést k blokaci webové stránky.

# WEBHOSTING

8.9 Smlouva o webhostingu: Pokud má Uživatel zájem o webhosting u Poskytovatele a je již držitelem licence na šablonu GoSEO, uzavře zvláštní smlouvu o poskytování webhostingu.

8.10 Převod licence: Při převodu licence na webhosting k jinému uživatelskému účtu u Poskytovatele bude nový uživatel vázán těmito podmínkami od okamžiku převodu.

8.11 Omezení přístupu: Uživatel nemá přístup na FTP server ani do databáze poskytovatele a modifikace zdrojových souborů GoSEO jsou zakázány.

8.12 Provoz webhostingu: Webhosting je poskytován na sdílených serverech. Poskytovatel nenese odpovědnost za přechodné zhoršení výkonu služeb.

8.13 Velikost úložiště: Prostor pro webové stránky je omezen na 3 GB, u služby GoSEO Lite na 1 GB. Prostor může být rozšířen na základě dohody a za cenu uvedenou v ceníku.

8.14 E-mailové schránky: Prostor pro e-mailové schránky je omezen na 3 GB, u služby GoSEO Lite na 1 GB. Počet schránek není omezen, ale prostor je sdílen mezi všechny schránky. Maximální velikost přílohy je 25 MB.

8.15 Překročení limitu: Při překročení limitu prostorů bude Uživatel vyzván k okamžitému nápravě, jinak může být služba blokována a obsah odstraněn.

8.16 Použití úložiště: Webhostingové úložiště je určeno pouze pro soubory potřebné pro provoz webu a nemůže být používáno jako zálohovací prostor.

8.17 Zálohování dat: Data budou zálohována týdně. Obnova dat je možná pouze do 14 dnů a může být zpoplatněna, pokud ztráta dat nebyla způsobena Poskytovatelem.

# DOMÉNOVÉ SLUŽBY

8.18 Zprostředkování domén: Poskytovatel zajišťuje nákup domén prostřednictvím externích registrátorů a poskytuje domény 3. řádu (např. mujweb.goseo.cz).

8.19 Podmínky registrace: Uživatel souhlasí s podmínkami registrátora při zřízení domény. Poskytovatel může doménu přenést na přímou správu držitele na žádost Uživatele.

8.20 Cena a registrace: Objednání domény je možné až po zaplacení všech poplatků. Nárok na doménové jméno vzniká až po potvrzení registrace.

8.21 Odpovědnost Poskytovatele: Poskytovatel nenese odpovědnost za problémy s registrací domény, které nejsou způsobeny jeho vinou.

8.22 Zánik smlouvy: Pokud nejsou splněny podmínky registrace, smlouva o zprostředkování domény zaniká do 30 dnů. Poplatky za službu nejsou vráceny, pokud registrace nemohla být provedena z důvodů mimo kontrolu Poskytovatele.

8.23 Držitel domény: Po zakoupení domény je Uživatel jejím držitelem, kromě domén spravovaných Poskytovatelem. Poskytovatel nenese odpovědnost za neobnovení domény.

8.24 Doména 3. řádu: Doména 3. řádu pod doménou goseo.cz je poskytována na základě smlouvy. Uživatel není oprávněn ji používat v rozporu s právními předpisy.

8.25 Doba trvání smlouvy: Smlouva o doménových službách je platná po dobu trvání licence na aplikaci GoSEO.

8.26 Aktualizace údajů: Údaje k doméně se automaticky neaktualizují. Uživatel je povinen požádat o jakékoli změny údajů.

# SLUŽBY TŘETÍCH STRAN

8.27 Platební brány: Pokud Uživatel využívá platební brány třetích stran, musí si u nich založit účet a dodržovat jejich podmínky. Poskytovatel nenese odpovědnost za jejich funkčnost. Totéž platí pro další služby třetích stran propojen.

Jasně, zde je přeformulovaný text pro sekci 9. „Podmínky využívání doplňkových služeb“ s důrazem na změny v obsahu a stylu:

9. PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ DOPLŇKOVÝCH SLUŽEB

Na našich webových stránkách nabízíme různé doplňkové služby, jako jsou pokročilé technické podpory, e-learningové kurzy, semináře, webináře, e-booky a další. Tyto služby můžete objednat, přičemž se na ně vztahují specifická pravidla, která mají přednost před obecným obsahem těchto Podmínek.

9.1 Objednávání doplňkových služeb 

Objednávku doplňkové služby provedete výběrem požadované služby a vyplněním prodejního formuláře. Proces vyplnění prodejního formuláře odpovídá čl. 4 těchto Podmínek. Prezentace doplňkových služeb na našem webu není považována za nabídku ve smyslu § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku. Smlouva o poskytnutí doplňkové služby se považuje za uzavřenou, jakmile obdržíte potvrzení objednávky od nás na vaši e-mailovou adresu.

9.2 Cena a náklady 

Cena za doplňkovou službu je obvykle uvedena přímo u nabídky na našem webu a je konečná, včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. Pokud je doplňková služba třeba fyzicky odeslat, cena nezahrnuje náklady na dopravu.

9.3 Úhrada ceny 

Pro úhradu ceny doplňkové služby se použijí ustanovení čl. 7 Podmínek přiměřeně.

9.4 Dodání online produktů 

U online vzdělávacích produktů se dodání rozumí zaslání přístupových údajů na e-mailovou adresu uvedenou v prodejním formuláři, případně zaslání odkazu URL.

9.5 Přístupové údaje 

Přístupové údaje k online produktům poskytneme po zaplacení celé kupní ceny, nejpozději však do tří dnů, pokud není uvedeno jinak.

9.6 Dodání fyzického zboží 

U fyzických produktů jako CD, DVD, knihy a dárkové předměty dodáváme zboží prostřednictvím obchodního balíku České pošty nebo jiného poskytovatele (PPL, DHL apod.) v co nejkratším možném termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby. Dodací adresa je stanovena podle prodejního formuláře zákazníka.

9.7 Použití přístupových údajů 

Přístupové údaje k online produktům nebo URL odkazy jsou určeny pouze pro osobní použití. Uživatel je povinen uchovávat tyto informace v tajnosti.

9.8 Ochrana autorských práv 

Doplňkové služby (online kurzy, webináře, knihy, CD, DVD) podléhají autorskému právu. Jakékoliv šíření nebo poskytování těchto materiálů třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k použití těchto materiálů může být poskytnuto pouze na základě licenční smlouvy. Uživatel nese odpovědnost za případné škody vzniklé porušením autorských práv.

9.9 Pravidla pro živé a online akce 

(a) Účastníci seminářů budou zařazeni podle pořadí přijatých a uhrazených přihlášek. V případě naplnění kapacity budou účastníci informováni. 

(b) Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu termínu, místa konání nebo zrušení akce z organizačních důvodů. V takovém případě má účastník nárok na vrácení plné ceny, účast na náhradním termínu nebo výběr jiného produktu v stejné ceně. 

(c) Pořadatel nenese odpovědnost za služby třetích stran ani za zranění nebo škody vzniklé účastníkům. 

(d) Odesláním přihlášky účastník souhlasí s tím, že během akce mohou být pořizovány fotografie a nahrávky, které mohou být použity na webových stránkách nebo jinde podle našich Zásad zpracování osobních údajů. 

(e) Účast na semináři je dobrovolná a účastník nese odpovědnost za svou účast. Pokyny lektora jsou pouze doporučení a účastník by měl brát v úvahu vlastní zdraví a pohodu. 

(f) Pokud účastník podstupuje léčbu, která by mohla ovlivnit jeho účast, má povinnost informovat lektory a je doporučeno informovat i svého lékaře. 

(g) Storno poplatky: Odhlášení 14 dní a více před seminářem – vrácení 100 % ceny; 4 až 13 dní – storno poplatek 50 %; 3 dny a méně – storno poplatek 100 %. Účastník může převést cenu na jiný produkt, absolvovat seminář v náhradním termínu nebo poslat náhradníka. 

(h) Vrátíme peníze na stejný účet, ze kterého byla platba provedena, po doručení potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu. 

(i) Účastník může poslat náhradníka bez storno poplatku. Platba bude převedena na nového účastníka, který také souhlasí s VOP. 

(j) Pokud účastník semináře nezúčastní a neodhlásí se podle výše uvedených pravidel, cena za seminář se nevrací.

9.10 Odpovědnost za vady 

Odpovědnost za vady se řídí obecně závaznými právními předpisy (§ 1914-1925, § 2099-2117, § 2161-2174 Občanského zákoníku).

9.11 Uplatnění reklamace 

Uživatel je povinen uplatnit reklamaci vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou let od převzetí zboží. Postup reklamace odpovídá čl. 12 Podmínek.

9.12 Omezení odpovědnosti 

Poskytovatel nenese odpovědnost za vady, které vznikly v důsledku běžného opotřebení, nedodržení návodu k použití, pomalého internetového připojení, neaktualizovaného prohlížeče nebo nenainstalovaného softwaru. Úspěch v aplikaci online produktů a webinářů závisí na uživatelských schopnostech.

9.13 Použití ustanovení 

Ustanovení této sekce se použijí na koupi doplňkových služeb přiměřeně.

10. DOBA TRVÁNÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

Pokud se nedohodneme jinak, naše služby GoSEO poskytujeme na dobu neurčitou. Můžete však kdykoliv ukončit jejich využívání. Tento článek vám vysvětlí, jakým způsobem můžete službu zrušit.

10.1 Ukončení smlouvy 

Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, pokud v Podmínkách nebo ve smlouvě není uvedeno jinak. Můžete ji ukončit těmito způsoby:

(a) Dohodou obou stran k datu uvedenému v této dohodě;

(b) Výpovědí kteroukoliv ze stran bez udání důvodu, přičemž výpovědní doba je jeden měsíc a začíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení výpovědi druhé straně;

(c) Odstoupením od smlouvy podle čl. 11 Podmínek.

10.2 Nárok na vrácení peněz 

Pokud dojde k ukončení smluvního vztahu, uživatel nemá nárok na vrácení části zaplacené a nevyužité ceny za služby, kromě případů uvedených v garanci vrácení peněz podle čl. 11.1 Podmínek a vrácení ceny při odstoupení od smlouvy dle čl. 11.5 až 11.7 Podmínek.

10.3 Smazání obsahu 

Po ukončení smlouvy se poskytovatel zavazuje bez zbytečného odkladu smazat veškerý obsah uživatele včetně osobních údajů, pokud se nedohodneme jinak. Upozorňujeme, že se jedná o osobní údaje zpracovávané uživatelem v rámci aplikace, nikoliv o jeho vlastní osobní údaje.

11. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Tento článek vám vysvětlí, jak můžete smlouvu o poskytování služeb ukončit, a to jak z vaší, tak z naší strany.

11.1 Odstoupení od smlouvy ze strany uživatele – Garance vrácení peněz 

Při prvním nákupu vám nabízíme možnost odstoupit od smlouvy s garancí vrácení peněz, pokud nejste spokojeni se službou nebo zjistíte, že není pro vás vhodná. Tuto možnost můžete využít do 30 dnů od zaplacení ceny za první období služby. Odstoupení nemusíte nijak vysvětlovat. Po potvrzení odstoupení vám vystavíme opravný daňový doklad a vrátíme peníze na účet, ze kterého byla služba zaplacena, a to do 30 dnů od přijetí dokladu (toto pravidlo se nevztahuje na uživatele, kteří jsou spotřebiteli).

11.2 Odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele 

Pokud uživatel poruší zákonné povinnosti, podstatně poruší smluvní podmínky nebo bude mít více než 14 dnů prodlení s platbou za službu, máme právo omezit přístup k službě a/nebo od smlouvy odstoupit.

11.3 Příklady podstatného porušení smlouvy 

Podstatným porušením smlouvy nebo podmínek se rozumí:

(a) Porušení povinností spojených s registrací uživatele podle čl. 3.2 a 3.3 Podmínek;

(b) Porušení povinností uvedených v čl. 5.6 a 5.7 Podmínek;

(c) Porušení licenčních ujednání uvedených v čl. 6 Podmínek;

(d) Porušení povinností týkajících se WordPress šablony GoSEO uvedených v čl. 8.2 a 8.3 Podmínek;

(e) Porušení povinností týkajících se doménového jména uvedených v čl. 8.24 Podmínek;

(f) Porušení mlčenlivosti uvedené v čl. 18 Podmínek.

11.4 Nárok na vrácení ceny při odstoupení ze strany uživatele 

Pokud od smlouvy odstoupíte, nemáte nárok na vrácení části zaplacené ceny za službu.

11.5 Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele 

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od jejího uzavření bez jakýchkoli sankcí.

11.6 Jak odstoupit od smlouvy 

Pokud chcete využít právo na odstoupení, doporučujeme zaslat oznámení o odstoupení elektronicky na e-mailovou adresu podpora@goseo.cz. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete.

11.7 Vrácení ceny spotřebiteli 

Cena za službu bude vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena, a to do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy.

12. REKLAMACE

Pokud se vyskytne problém se službami nebo zbožím, které jsme poskytli, máte právo na reklamaci. Zde jsou pravidla, jak postupovat:

12.1 Práva na reklamaci 

Pokud služby, doplňkové služby nebo jiné plnění neodpovídají popisu na našem webu, nejsou poskytovány po dobu, kterou jste objednali, nebo jsou jinak v rozporu s naší smlouvou a podmínkami, máte právo na reklamaci.

12.2 Postup při reklamaci 

Reklamaci musíte oznámit co nejdříve po zjištění problému, nejpozději však do 6 měsíců od jeho objevení. Oznámení můžete učinit prostřednictvím uživatelského účtu nebo e-mailem na adresu podpory. V reklamaci byste měli uvést podrobný popis závady a všechny relevantní informace. Také sdělte, jakým způsobem byste chtěli reklamaci vyřešit – zda žádáte náhradní službu, prodloužení služby, slevu z ceny, nebo zda chcete smlouvu zrušit. Pokud používáte e-mail, kontaktujte nás na podpora@GoSEO.cz.

12.3 Vyřízení reklamace 

Po obdržení reklamace se k ní vyjádříme do 7 pracovních dnů. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, vyřídíme ji do 30 kalendářních dnů pro spotřebitele a do 30 pracovních dnů pro podnikatele.

12.4 Úhrada ceny při reklamaci 

Podání reklamace nepozastavuje povinnost uhradit cenu za poskytnuté služby.

13. SMLOUVNÍ POKUTA

13.1 Povinnosti a pokuty 

Pokud Uživatel poruší své povinnosti uvedené v čl. 6.4, 6.6 a 8.3 těchto Podmínek, jako je například neoprávněné zpřístupnění WordPress šablony GoSEO třetím osobám, její použití, které by vedlo k porušení právních předpisů, umístění instalačních souborů na jakékoli médium nebo použití obchodního jména, loga a dalších obchodních prvků Poskytovatele bez písemného souhlasu, má Poskytovatel právo ukončit smlouvu a požadovat smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč.

13.2 Odpovědnost za mlčenlivost 

Pokud Uživatel poruší povinnost mlčenlivosti dle čl. 18 těchto Podmínek, bude odpovědný za každé jednotlivé porušení a zavazuje se uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč.

13.3 Termín splatnosti 

Smluvní pokuty jsou splatné do 14 dnů od doručení písemné výzvy od Poskytovatele, ve které je Uživatel vyzván k úhradě příslušné pokuty.

13.4 Náhrada škody 

Kromě smluvních pokut má oprávněná strana právo požadovat náhradu veškeré vzniklé škody v plné výši, bez ohledu na ustanovení týkající se smluvních pokut.

14. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

14.1 Odpovědnost za technické problémy 

Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli problémy nebo škody, které vzniknou v důsledku technických problémů, jako jsou poruchy veřejné datové sítě nebo jiné technické potíže, které nemá pod kontrolou. To zahrnuje i situace, kdy server, na kterém služba běží, není dostupný. Dále Poskytovatel neodpovídá za problémy související s hardwarem nebo softwarem Uživatele, ani za zásahy třetích osob do těchto systémů.

14.2 Odpovědnost za chyby způsobené třetími osobami 

Pokud dojde k chybám nebo problémům v důsledku zásahů třetích osob do Služby nebo Webového rozhraní, nebo pokud jsou tyto služby používány způsobem, který neodpovídá jejich určení, Poskytovatel nenese odpovědnost za vzniklé škody. Uživatel je povinen se vyhnout použití jakýchkoli mechanismů, programů, skriptů nebo jiných postupů, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatížit Webové rozhraní či Službu.

14.3 Odpovědnost za škody 

Použití Služby je na vlastní riziko Uživatele. Poskytovatel neodpovídá za přímé nebo nepřímé škody, včetně ztráty dat, které mohou vzniknout v důsledku použití nebo neschopnosti použít Službu nebo Webové rozhraní. Pokud by přesto došlo k povinnosti Poskytovatele nahradit škodu, tato odpovědnost je omezena na částku za Službu zaplacenou v posledních 30 dnech před platbou. Toto omezení se nevztahuje na Uživatelé, kteří jsou spotřebiteli.

15. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

15.1 Vaše odpovědnost jako správce 

Jako uživatel služeb GoSEO, který pracuje s osobními údaji, vystupujete jako správce těchto údajů. Pověřujete nás jejich zpracováním dle této smlouvy a my, jako zpracovatel, se zavazujeme, že osobní údaje budeme zpracovávat v souladu s právními předpisy, včetně GDPR a zákona o ochraně osobních údajů.

15.2 Naše závazky jako zpracovatel 

Zaručujeme vám, že:

(a) Splňujeme všechny zákonné požadavky vyplývající z GDPR a dalších právních předpisů na ochranu osobních údajů;

(b) Po celou dobu trvání smlouvy budeme zpracovávat osobní údaje v souladu s českým právním řádem;

(c) Budeme udržovat podrobné záznamy o zpracování osobních údajů dle čl. 30 odst. 2 GDPR;

(d) Budeme zpracovávat osobní údaje pouze na základě vašich pokynů a v rozsahu a pro účel stanovený smlouvou. V případě pochybností o dodržování předpisů vás informujeme a pokud trváte na splnění pokynů, nebudeme za důsledky odpovědní;

(e) Osobní údaje budeme zpracovávat pouze v EU nebo v zemích s odpovídající úrovní ochrany.

15.3 Vaše povinnosti jako správce 

Jako správce osobních údajů se zavazujete:

(a) Uchovávat a zpracovávat pouze aktuální údaje a mít platný právní základ pro jejich zpracování;

(b) Dodržovat všechny zákonné povinnosti vyplývající z GDPR a dalších právních předpisů;

(c) Plnit informační povinnosti vůči subjektům údajů, vést záznamy o zpracování a mít opatření pro vyřizování jejich práv;

(d) Nebýt si vědom žádných rizik porušení právních předpisů v souvislosti se zpracováním údajů;

(e) Sdělovat nám jasné, konkrétní a právně v souladu s pokyny.

15.4 Zpracování údajů a jejich ochrana 

Osobní údaje začneme zpracovávat, jakmile začnete používat naši aplikaci, včetně bezplatné verze. Budeme je uchovávat po dobu trvání smlouvy a po jejím skončení, pokud bude nezbytné pro jejich odstranění, s čímž výslovně souhlasíte. Všechny údaje budou chráněny jako kdyby smlouva stále platila.

15.5 Odstranění údajů po zániku smlouvy

Po ukončení smlouvy vás požádáme o okamžité vymazání osobních údajů z aplikace. Pokud nám nevyhovíte, budeme mít právo údaje nevratně vymazat.

15.6 Audit a součinnost 

Máte právo na audit našich procesů týkajících se zpracování osobních údajů jednou ročně. Pokud plánujete audit, musíte nás o tom informovat písemně a s uvedením navrhovaného data. Audit může být proveden až po našem souhlasu a bude podléhat podmínkám uvedeným v článku 15.27. Pokud audit odhalí závažné porušení našich povinností, náklady na audit hradíme my, jinak náklady hradíte vy.

15.7 Subdodavatelé a jejich zapojení 

Můžeme využívat subdodavatele pro zpracování osobních údajů, jako jsou poskytovatelé zálohování nebo serverové infrastruktury. O změnách v seznamu subdodavatelů vás budeme informovat a máte právo vznést odůvodněné námitky. Pokud budou vaše námitky neodstranitelné, můžeme smlouvu vypovědět.

15.8 Zabezpečení a ochrana údajů

Zavazujeme se používat vhodné technické a organizační opatření pro ochranu osobních údajů, včetně šifrování, školení zaměstnanců a odděleného uchovávání databází.

15.9 Důvěrnost informací

Veškeré informace získané během zpracování osobních údajů považujeme za důvěrné a nebudeme je sdílet s třetími stranami, kromě případů vyžadovaných zákonem nebo v rámci zapojených subdodavatelů.

15.10 Kontakt a podpora

Pro jakékoli otázky ohledně zpracování osobních údajů můžete kontaktovat náš tým na e-mailu: goseo@goseo.cz.

15.11 Manipulace s osobními údaji

Osobní údaje budou zpracovávány jak manuálně, tak automatizovaně, a to v elektronické podobě. Zavazujeme se zajistit, že všechny zpracovatelské procesy budou probíhat v souladu s příslušnými právními předpisy a s odbornou péčí.

15.12 Bezpečnostní opatření

Zavazujeme se chránit osobní údaje s maximální péčí a využívat všechny přiměřené bezpečnostní systémy a postupy, které jsou standardní pro zpracování osobních údajů. To zahrnuje ochranu před neoprávněným přístupem, modifikacemi a ztrátami údajů.

15.13 Zpracování údajů zvláštních kategorií

Pokud vložíte do aplikace osobní údaje zvláštních kategorií, jako jsou citlivé údaje nebo údaje o dětech, činíte tak na vlastní odpovědnost. Přístup k těmto údajům máme pouze v rozsahu, který nám poskytnete, a to v rámci poskytování našich služeb.

15.14 Kategorii osobních údajů a subjektů údajů

Na základě vašeho pověření můžeme zpracovávat osobní údaje těchto kategorií, které se vztahují na následující subjekty:

– Identifikační údaje, kontaktní údaje, informace o smlouvách a jejich plnění (včetně fakturačních údajů), identifikační údaje zařízení (IP adresa) – vztahuje se na vaše zákazníky.

– Identifikační údaje zařízení (IP adresa), informace o chování na webu – vztahuje se na návštěvníky vašeho webu.

– Identifikační údaje, přihlašovací údaje, informace o pozici – vztahuje se na vaše zaměstnance.

15.15 Účel zpracování údajů

Osobní údaje budou zpracovávány za účelem plnění smlouvy, která zahrnuje poskytování služeb ve zvoleném tarifu a režimu. To zahrnuje technickou a administrativní podporu, jako jsou úpravy dat v účtu, kontrola tarifu, diagnostika problémů a technické zásahy.

15.16 Údržba bezpečnosti údajů

Slibujeme vám, že budeme osobní údaje uchovávat a zpracovávat bezpečně, používáme odpovídající technické a organizační opatření pro ochranu údajů.

15.17 Prevence neoprávněného přístupu

Zavazujeme se podniknout všechny možné kroky k zabránění neoprávněnému přístupu, kopírování, úpravám, ukládání, reprodukci, zveřejnění nebo distribuci osobních údajů.

15.18 Opatření na ochranu osobních údajů

Přijali jsme technická a organizační opatření odpovídající rizikům zpracování osobních údajů, včetně:

(a) Zajištění důvěrnosti, integrity a dostupnosti systémů;

(b) Používání šifrovaného protokolu https na všech našich webech;

(c) Šifrování počítačů všech vývojářů;

(d) Oddělení jednotlivých klientských databází;

(e) Ochrana přihlašovacích formulářů proti brute force útokům;

(f) Školení našich zaměstnanců v oblasti ochrany osobních údajů.

15.19 Oznámení o porušení bezpečnosti údajů

Pokud zjistíme:

(a) Neoprávněné nebo nezákonné zpracování osobních údajů;

(b) Ztrátu, poškození nebo zničení osobních údajů;

(c) Podezření na narušení zabezpečení osobních údajů;

(d) Neoprávněný přístup k osobním údajům třetí stranou;

musíme to neprodleně oznámit a poskytnout maximální součinnost k nápravě.

15.20 Subdodavatelé

V nezbytných případech využíváme subdodavatele pro služby jako zálohování dat, provoz serverů a zabezpečení. Naši subdodavatele zavazujeme k ochraně osobních údajů na úrovni našich povinností podle této smlouvy.

15.21 Souhlas s dalšími zpracovateli

Souhlasíte s tím, že můžeme zapojit další zpracovatele podle naší volby. O změnách v seznamu zpracovatelů vás budeme informovat a máte právo vznést odůvodněné námitky. Pokud odmítnete zapojení dalšího zpracovatele, který je nezbytný pro poskytování služeb, můžeme smlouvu vypovědět.

15.22 Odpovědnost za další zpracovatele

Za zpracování osobních údajů dalšími zpracovateli odpovídáme v plném rozsahu, jako bychom zpracování prováděli sami.

15.23 Součinnost v souladu s právními předpisy

Poskytujeme součinnost k zajištění souladu zpracování osobních údajů s právními předpisy, včetně:

(a) Přijetí opatření k prevenci nebo nápravě porušení;

(b) Pomoc při zavádění technických a organizačních opatření;

(c) Hlásení porušení bezpečnosti osobních údajů;

(d) Pomoc při posuzování vlivu na ochranu osobních údajů;

(e) Poskytnutí informací k prokázání souladu s právními předpisy;

(f) Pomoc při vyřizování žádostí subjektů údajů.

15.24 Podpora při uplatnění práv

Pokud aplikace neumožňuje přímé uplatnění práv, můžete nás kdykoliv požádat o součinnost. Lhůty pro vyřízení žádostí platí i při komunikaci e-mailem.

15.25 Důvěrnost informací

Veškeré informace získané během zpracování osobních údajů považujeme za důvěrné a neposkytneme je třetím stranám kromě případů vyžadovaných zákonem nebo v rámci subdodavatelských služeb.

15.26 Mlčenlivost našich spolupracovníků

Naši zaměstnanci a spolupracovníci vázaní smlouvou s námi jsou rovněž zavázáni mlčenlivostí ohledně osobních údajů.

15.27 Audit

Na vaši žádost umožníme provedení auditu, a to:

(a) Jednou za 12 měsíců během využívání našich služeb;

(b) Po písemném oznámení s uvedením data auditu;

(c) Audit je možný až po našem souhlasu a v lhůtě 14 dní;

(d) Můžeme navrhnout jiný termín provedení auditu, nejpozději však do 30 dní;

(e) Náklady na audit hradíme my, pokud se prokáže porušení povinností, jinak náklady hradíte vy.

15.28 Definice podstatného porušení

Podstatným porušením našich povinností se rozumí:

(a) Porušení povinnosti zpracovávat údaje v souladu s článkem 15.3(d);

(b) Porušení technických a organizačních opatření dle článku 15.18.

15.29 Náprava po auditu

Po auditu bez zbytečného odkladu přijmeme opatření k nápravě zjištěných pochybení nebo rizik.

15.30 Audit u dalších zpracovatelů

Máte právo provést audit i u dalších zpracovatelů v rozsahu a za podmínek dle článků 15.27 až 15.29.

15.31 Kontaktní informace

Pro dotazy ohledně zpracování a ochrany osobních údajů použijte e-mail: goseo@goseo.cz.

16. Mimosoudní řešení sporů

16.1 Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele

V případě, že mezi Uživatelem spotřebitelem a Poskytovatelem dojde ke sporu vyplývajícímu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel právo požádat o mimosoudní řešení takového sporu. Mimosoudní řešení sporů můžete uplatnit prostřednictvím následujících subjektů:

1. Česká obchodní inspekce

   – Ústřední inspektorát – oddělení ADR

   – Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

   – E-mail: adr@coi.cz

   – Web: [adr.coi.cz](https://adr.coi.cz)

2. Online platforma pro řešení sporů

   – Evropská komise

   – Web: [https://ec.europa.eu/consumers/odr/](https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Tato platforma umožňuje spotřebitelům a obchodníkům řešit spory prostřednictvím online platformy, která je přístupná z celé Evropské unie. Využití této platformy je zdarma a snadno dostupné.

16.2 Podmínky pro využití mimosoudního řešení sporů

Před zahájením mimosoudního řízení je doporučeno vyčerpat všechny možnosti smírného vyřešení sporu. Spotřebitel musí být informován o všech dostupných možnostech, včetně podmínek a procedurálních kroků pro mimosoudní řešení sporů.

17. Zachování mlčenlivosti

17.1 Důvěrné informace

Veškeré údaje a informace, které Uživatel získá v rámci poskytování Služby a které nejsou běžně přístupné v obchodních kruzích nebo které Poskytovatel označí jako důvěrné, se považují za Důvěrné informace. Tyto informace, bez ohledu na jejich formu, obsah, kontext nebo význam, musí být chráněny jako důvěrné (dále jen „Důvěrné informace“).

17.2 Rozsah Důvěrných informací

Důvěrné informace zahrnují veškeré informace týkající se Poskytovatele, jeho zaměstnanců, zástupců, spolupracujících osob, Služby nebo jiných služeb Poskytovatele, jeho know-how a zákazníků.

17.3 Povinnosti Uživatele

Uživatel je povinen chránit Důvěrné informace tak, aby se zabránilo jejich zpřístupnění třetím stranám, úniku nebo zneužití. Uživatel nesmí využívat Důvěrné informace pro osobní prospěch, prospěch třetích osob, ani je nesmí použít způsobem, který by mohl poškodit Poskytovatele.

17.4 Výjimky z mlčenlivosti

Důvěrné informace se nepovažují za takové, pokud:

(a) byly Uživatelovi známy nebo veřejně dostupné ještě před jejich zpřístupněním Poskytovatelem;

(b) jejich zveřejnění nebo zpřístupnění bylo výslovně schváleno Poskytovatelem nebo byly označeny jako nedůvěrné;

(c) jejich zveřejnění je vyžadováno právními předpisy, rozhodnutím soudu nebo správního orgánu, a to pouze v rozsahu stanoveném těmito předpisy nebo rozhodnutími.

18. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

18.1. Právní vztahy vyplývající z používání Webového rozhraní nebo na základě smlouvy s mezinárodním prvkem se řídí právním řádem České republiky.

18.2. Jakékoli spory týkající se Smlouvy budou řešeny konečně Rozhodčím soudem při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR, a to podle jeho pravidel a za účasti jednoho rozhodce jmenovaného předsedou Rozhodčího soudu. Toto ustanovení se nevztahuje na Uživatele-spotřebitele.

18.3. Pokud právní předpisy, Smlouva nebo tyto Podmínky vyžadují písemnou komunikaci, za dostatečné se považuje zaslání zprávy e-mailem nebo jinými elektronickými prostředky, které zajišťují jednoznačné potvrzení obsahu a odesílatele zprávy.

18.4. Pokud Uživatel neinformuje Poskytovatele o aktuální doručovací adrese a tím znemožní účinné doručení písemností, považuje se za zmaření doručování podle § 570 odst. 1 Občanského zákoníku. V takovém případě se má za to, že písemnost zaslaná na poslední známou adresu byla Uživateli doručena třetí den po jejím odeslání.

18.5. V případě, že jakékoli ustanovení Podmínek bude shledáno jako neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné, bude nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce blíží původnímu záměru. Platnost ostatních ustanovení tímto není dotčena. Jakékoliv změny a dodatky smlouvy nebo obchodních podmínek musí být v písemné formě.

18.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu a doplnění Podmínek. Uživatel bude o těchto změnách informován e-mailem na adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu minimálně 30 dní před jejich nabytím účinnosti. Uživatel má právo vypovědět smlouvu do 10 dnů od obdržení oznámení o změně Podmínek. Výpovědní doba činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi Poskytovateli. Pokud Uživatel ve stanovené lhůtě smlouvu nevypoví, bude se považovat, že souhlasí se změněnými Podmínkami.

18.7. Tento dokument je v platnosti a účinnosti od 1. 9 2024 a nahrazuje všechny předchozí verze obchodních podmínek.

Doplňující podmínky pro prodej služeb Hotového webu

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) stanovují vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb (dále jen „Poskytovatel“) a klientem (dále jen „Klient“) při poskytování služeb spojených s objednáním tzv. „Hotového webu“.

2. Předmět smlouvy

2.1. Poskytovatel poskytuje Klientovi služby spojené s poskytnutím výukových materiálů, zprovoznění zvoleného hotového webu k editaci na svém serveru a spuštěním připraveného dema na doméně a hostingu klienta za cenu odsouhlasenou oběma smluvními stranami.

3. Cena

3.1. Cena za služby se řídí ceníkem zobrazeným vždy u dané verze služby.

4. Plnění služeb

4.1. Poskytovatel se zavazuje zpřístupnit návody automatickou elektronickou formou skrze účet klienta. Návody se zobrazí po přihlášení na stránce účtu klienta na portále www.goseo.cz.

4.2. Poskytovatel se zavazuje jednat bez zbytečného odkalu a Hotový web k editaci na svém serveru zpřístupnit ideálně v čase do 72 hodin od objednání a zaplacení služby.

4.3. Klient souhlasí se vzhledem a strukturou zvoleného Hotového webu a dále souhlasí, že nepotřebuje jiné grafické a systémové úpravy.

4.4. Klient souhlasí, že si obsah stránek (texty, fotky, barvy, produkty, aktuality a další základní věci) bude upravovat sám dle poskytnutých online video-návodů.

4.5. Klient se před zakoupením služby Hotového webu důkladně seznámil se zvoleným vzhledem prostřednictvím živého náhledu, který je přístupný skrze stránku, kde danou službu objednává.

5. Odpovědnost a reklamace

5.1. Klient si uvědomuje, že služba Hotového webu je spojena s individuální přípravou a není možné odstoupit do 14 dnů od objednání služby.

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Poskytovatel a Klient se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v naší Zásadě ochrany osobních údajů.

7. Doba trvání smlouvy

7.1. Tato smlouva začíná platit dnem objednání a zaplacení služby Hotového webu a končí spuštěním webu na Klientem určené doméně a uložišti, nebo po uplynutí lhůty 6 měsíců od zakoupení služby hotového webu.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tato smlouva může být změněna pouze písemným dohodnutím obou stran.

8.2. V případě sporů souvisejících s touto smlouvou budou strany usilovat o jejich řešení prostřednictvím jednání a dohody.

8.3. Tato smlouva podléhá právnímu řádu České republiky a bude vykládána v souladu s ním.

Podmínky byly aktualizovány v Brně dne 15.6.2024

Přihlášení